Vrijwilligerswerk Paramaribo - Reisverslagen van Chantal Bakker - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk Paramaribo - Reisverslagen van Chantal Bakker - WaarBenJij.nu

Vrijwilligerswerk Paramaribo

Ik ben Chantal Bakker, 25 jaar en gedreven werkzaam als oncologieverpleegkundige in de Daniel den Hoed – Erasmus MC te Rotterdam. Ik werk momenteel 4 jaar met veel plezier op de verpleegafdeling Radiotherapie en Nucleaire Geneeskunde. Ik ben altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen in mijn werk. Het lijkt mij daarom een mooie uitdaging om gedurende 3 maanden op vrijwillige basis in het Academisch Ziekenhuis Paramaribo (AZP) te komen werken en de zorg rondom de radiotherapeutische patiënt te observeren en hopelijk te verbeteren.

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Mag ik terug?

23 November 2012

Brievenpost uit NL

29 Oktober 2012

Time flies when you're ‘de pan uit chillt’.

29 Oktober 2012

Dancing queen

18 Oktober 2012

Deep in the jungle, in the land of adventure...
Chantal

Actief sinds 25 Juli 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 31958

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 24 November 2014

Malawi

17 September 2012 - 15 December 2012

Vrijwilligerswerk Paramaribo

Landen bezocht: